all star week "end"


Bir all star haftası da Cuma gecesi Kevin Durant şovuyla başlayıp Pazar gecesi Shaq ve Kobenin mvp ödülüyle sona erdi.. Arada yetenek yarışmasında göz boyayan hareketler oldu tabii ama en fazla akılda kalan Shaqın muhteşem şovu, Kevin Durant’ın 46 sayısı ve Rudy’ye yapılan eyyam puanlama oldu…
Çaylaklar maçından başlarsak uzun zamanda sonra çaylak takımının sophomore takımına üstünlük kurabileceği beklentileri varken 4-5 yıldan beri görmediğimiz ciddiyette bir maç Kevin Durant’ın muhteşem oyunu ve 2.yıl oyuncularının galibiyetiyle sona eren güzel,keyifli bir karşılaşma oldu…
Gelelim cumartesi gecesine; Bu gecede elbette en fazla beklenilen smaç yarışmasıydı fakat biz onun öncesindeki şovlara dönersek, “tear drop” Tony Parker’in yetenek yarışmasında Eva Longoria’dan kalma cenabetliğiyle tüm zamanların en kötü derecelerinden birisine imza atması ve Derrick Rose adlı 1 numara seçiminin sakin bir şekilde işi götürmesiydi…
Favori Parker ve Deron abi idi ama nihayete ererek play station ceo sunun elinden ödülü kapatan Derrick Rose oldu kendisini kutlar yeteneklerini biraz daha parkelere yayarak Chicago takımına da bir katkıda bulunmasını beklemekteyiz artık….
Gelelim 3 sayı yarışmasına…Favori elbette hayvani rakamlarla geçen sene şampiyonluğa uzanan İtalyan-Amerikan Kapono idi fakat gelgelelim sonuca; adı bir daha bu tür yarışmalarda ancak bir sene daha geçecek olan o da şampiyonluk kontenjanından bu yarışmaya katılabilecek olan Miami takımının 14 numarası Cook oldu… beni en çok şaşırtan ise Danny Granger oldu.. Bu sene her şeyi fazlasıyla yapan ve bunca kadro yanlışlığına rağmen doğu takımında bileğinin hakkıyla burada olan Granger’in daha fazlasını yapabilceğini düşünerek bu yorumu yapıyorum,,mazur görüle….
Gecenin finali smaç şampiyonası ile kapatıldı elbette.. yarışmayı kazanan sokak serserisi Nate Robinson oldu velakin kendisine ve Phoenix smaçörlerinden oluşan juriye buradan ettiğim küfürleri tekrarlamayacağım.


İlk başta smaca başlayan efsane İspanyol, ki kendisi Avrupada oynadığı sıralarda da alley hoop efendisiydi, muhteşem bir smaçla başlayıp o eyyamcı juriden aldığı 41 puandı ve sizde eminim o puandan sonra yuhalamaları duymuşsunuzdur.. Ben daha da abartıp ayağa kalkıp “one minute,olmaz” derken Rudy nin 2.smacından sonra fuck ile başlayıp fuck ile biten cümlelere çoktan başlamış idim bile….
J.R. Smith için pek söyleyecek bir sözüm yok, kendisi 2-3 yıl önce olan fakat şimdi tarihi kestiremediğim sene de hayal kırıklığı idi hala değişen bir şey olmadığını gösterdi…










Dwight abimize gelince o potaya uzatarak vurduğu smacı herkes bir şekilde internetten veya oradan buradan efsanelerden duyduğu için pek şaşırmadı, fakat final serisinde panyanın kenarına çarparak vurduğu smaç ise olağanüstüydü, söyleyecek tek söz “respect” idi…
En sonunda Nate serserisinden bahsedersek o ödülün hakkı, gururu, efsanesi, adı 2 sene önce A.I. abimize yapılan haksızlıktan sonra sekteye uğramıştı,fakat bu sene kantarın topuzu kaçtı ve artık iş iyice sulandırıldı… Tamamen anipatiklikle ortalarda fare gibi dolaşan bu adam her smacından sonra yaklaşık 2 dakika yes baby nidalarıyla konuşması beni bir nba sever olarak Dr.J ile Jordan, Wilkins günlerinin tekrarını izlemeye yöneltti… Bu kadar gereksiz bir sokak serserisinin bir de oylarla şampiyon olması da smaç şampiyonasını nazarımda şu cümlelerle bitirmemi sağlamıştır:
one minute, olmaz , benim için all star smaç şampiyonası bitmiştir


Gelelim sona; şov zaten Shaqın sahne almasıyla tavan noktasına ulaşarak bitmişti….
O danstan sonra geceyi şenlendirecek tek şeyin Shaqın yapacakları olacağı kesindi ama bunu görmeyerek Shaqa 11 dakika süren veren o coach zihniyeti de MVP ödülü ile Stern tarafından eleştirildi ama olsun, tat damağımızda kaldı bir kere..



Nihayetinde başarısız bir juri ve coach yönetimiyle ve bir İspanyol un yaptığı olağanüstü işlerle akılda kalan bir haftasonuydu.. Bu arada yaptığı yorumlarla artık iyice insanları çileden çıkaran Kaan Kural ise uzun zamandan sonra en doğru yorumu yaptı:
Shaq için her all star haftasında bir özel koltuk bulunsun,bir şekilde dahil edilsin

meoezcan

Yorumlar

SUBORUSU dedi ki…
aynen canım katılıyorum sana :) sonucta amerikan basketbolu bu oyunu zenciler oynar ama senden iyi bilemezler ;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

mr fourth quarter

Büyükler için Masal ( + 18' den - 5 'e )