varım diyor..

sıkıcı bir ilk yarı. umutlu başlanıyor maça, üst üste ataklar, istekli hareketler, fakat fazla sürmüyor rüzgar tersine dönüyor son dakikalara doğru. önce betonun penaltısı çalınmıyor, her ne kadar öncesinde sivoka faul yapıldığı söylensede. hemen ardından betonun malum vuruşuyla başlarımız öne eğiliyor, bakamıyoruz ekrana, spikere bırakıyoruz o anın ızdırabını. o bile şaşırıyor.

dayanamayacağımı kestirip soluğu dışarda, ev yolunda alıyorum. hava da iyice serinleşmiş, taze örülmüş bjk atkımı biraz daha sıkı sarmalıyorum boğazıma, örenin ellerine sağlık. ama aklım hala maçta. eve girince ilk iş salona girip tvnin ekranında sağ üst köşeye bakmak; 0-2. seviniyorum ama içten içe de üzülüyorum canlı göremeyişime. pederin yanına oturuyorum ama izlediğim filan yok gözüm hep skorda. birden kayboluyor ve "antep gol atmıştır" diye düşünüyorum; 0-3. hayretlerdeyim, sevincimi belli etmiyorum ama golleri bir an önce görmeliyim, yorumlara bakmalıyım..

ev yolunda kararmaya başlayan beyazlarım tekrar aydınlanıveriyor. gece boyu maç tekrarlarını izleyerek, kim ne demişlere bakarak vakit öldürüyorum. maç öncesinde ernste verilen paralardan şikayet edenlere karşı hem yönetimi, hem denizliyi savunarak geçirmiştim, haklılığımın tadını çıkarıyorum bir kez daha. kim yönlendirmiş bu insanları, neden böyle düşünmekteler anlayamıyorum zaten? bir ara transfer dönemine göre mükemmel bir transfer olduğu bu kadar açıkken, ve fiyatı da futbol piyasasına göre bu kadar düşükken. yaş desen 29unda adam henüz. ayrıca bu yaş problemini çözmek, havuz problemi çözmekten daha zor. bir gençlik ateşidir tutturmuş insanlar; gordon gençti, higuain de öyle, serdar özkan da genç bu arada..

trabzonun denizliye yenilişiyle katmerleniyor sevincim. an itibariyle fenerbahçe de 1-0 yenik tamamlıyor ilk yarıyı. önümüzdeki 3 haftanın önemi daha da artıyor böylece. bir kaza olmaz umuduyla bakmak istiyorum ama, aklımın bir köşesinde de "acaba?" lar yok değil. kış kışlıyorum hemen. bu takıma ekrem katılacak, delgado düzelecek diyorum, üzülmeze nazar değmesinler, cisseye alternatiflerle geçiyor ister istemez zaman. 26. haftayı bekliyoruz merakla, siyahıyla beyazıyla varım diyorlar sahada, biz de varız [ulan]...

Yorumlar

SUBORUSU dedi ki…
varmıyız harbiden

Bu blogdaki popüler yayınlar

mr fourth quarter

Büyükler için Masal ( + 18' den - 5 'e )