Sıkıldım ulannnn


Günler geçiyor,hayat devam ediyor derken bu aralar, hayatı bir ingiliz kara komedisi tadında yaşayalım diye ummaktayken , her fırsatta payımıza düşen 80'lerin arabesk filmlerinde sössüz figüran rolünde anlaşılamayan yetenek kıvamında kalıyorum....


bir buçuk senelik Bizans macerasında, buraya gelirken bahsedilen hep kulakta kalmış olacak ki, tarihin tekerrürün de değişen birşey olmamış. Bizans ın meşhur lafıyla yüzeydeki ve derinlerdeki sular farklı mecralara akmakta nedense bu kadim şehirde. bir hikmeti varmı, yoksa üstünden geçen onca halktan kalan bir tortu mu bu? çözebilmiş de değiliz zaten.

Memleket gündeminde açılım, Afganistan a asker gönderme, sevdiğim kız bana abi deyince insanı gibi önemli konular varken, bende kendi kendimle yaptığım deneylerin ve sohbetlerin sonucunda vardığım yargıların muhasebesini yapıyorum. Ama ne gelir gider dengesi, ne ahval ve şeriatten bir netice çıkaramazken, borç hanesini doldurmaktayız batmaya hazırlanan banka misali.


Haliç le yakın mesafemden dolayı artık özümsediğim ve şehrin heryerinde duymaya başladığım çürümenin dayanılmaz kokusunu giderecek bir esans ; hiç olmadı after shave de bulamadığımız için alkol, sigara ve kitap triosuyla zaman geçirmekteyim. beden ve akıl sağlığına zararlı maddelere düşkünlükten, birde yanlış anlaşılan adam rolünden devam ettiğim için bu aralar haybeden oluyor hadiseler.


Nedense bu şehirde herkes söylediklerinizin altında gizli anlamlar arama; küçük oyunlar çevirme ve kuyu kazmak için bekleme gibi aktivitelerin gönüllü çalışanı olmuş. tabi birde saç boyasının insan beynine yaptığı olası zararların etkisi gelecek nesilleri etkileyecek olması cabası...


Okuldan bir hocam bu yazıyı görse, korkarım ki aldığım diplomayı kafama vurur ve tarzan misali daldan dala yazdığım, konu, anlatım ve edebiyat biçimlerine uymayan bu yazı için neler derdi. Ama ne yapayım sıkıldım ulan, çok sıkıldım....


Bu yazıyı okuyan körpe beyinlere bir mesajım olsun hiç değilse yazının mesaj verme kısmını yerine getirelim. Saç boyasından uzak duralım, akıl tutulması yapmasın genç bünyelerde....

Yorumlar

jelibon dedi ki…
yazının sonunu yeterrrr ulannnn diye bağlamanı bekledim ama ilginç bir ana fikirle bitmiş...
pepp dedi ki…
Ben de aynı dozu yedim :)
don kisot dedi ki…
ben de 'münferit' miyim diye düşünüyordum:) rahatladım şimdi. ilkbaharın hastasıyız, sabırla bekliyoruz. bu arada saç boyası değil de küçükken oksijen suyu dökmüştüm bi zararı olur mu, ya da olmuş gibi görünüyor mu bi değerlendirin??:)
Müdür dedi ki…
Oksijen suyu candır, canandır. Bünyeye zarar Loeral le gelir, buna bağlı gelişen beyin hasarı da cabası
jelibon dedi ki…
heee oksije suyu ile açanlar suni olmuyo yani :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

mr fourth quarter

Büyükler için Masal ( + 18' den - 5 'e )