tutti frutti te khelas



bu aralar eski günlerimi yad etmeye ve gatlif i hatırlamaya başladım. ulan benim cenazemde bunu yapmazsanız valla küserim. huzura ermişim işte bağırın arkamdan tutti frutti te khelas , hajde bajce , hajde , hajde

Yorumlar

musoski dedi ki…
ako umram il zaginam pop nemoj da vikate vie na grob dami dojde oro za da igrate(kardeşim bizim oralardan bir şarkı ismi ako umgram ili zaginam-ölürsem yada yok olur gidersem) ölür yok olursam sevgili dostlarım mezarıma papaz çağırmayın siz mezarımın başına gelip oro(hala) oynayın...bu şarkıyı bi yerlerden dinlersin vasiyetin olsun bize :) benden de sizlere...

Bu blogdaki popüler yayınlar

mr fourth quarter

Büyükler için Masal ( + 18' den - 5 'e )