Kayıtlar

Temmuz, 2012 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

nerede eski ramazanlar

Resim
Madem ramazandayız , milletin ağzından eksik etmediği nerede eski ramazanlar kalıbının baş sebebi üstada adanmış bir yazıyı burada paylaşalım. Hem Dümbüllü'ye hem de Gazanfer Özcan'a saygılar ve büyük sevgi ile.


dış kapının mandalı

sanal dünya malumunuz artık her anımızın tek hakimi olmaya başladı. Özellikle twitter ile gelen bu yoğun bilgi ve paylaşım akışı insanların her olaylarını,gülmelerini,yemelerini,içmelerini,sevmelerini,sevişmelerini canlı yayın kıvamında yayınlaması artık bu sanal medyanın haber alma ağımızın en başlangıcı olduğu konusunda uzun tezler yazdırabilecek kıvamına gelmesine sebep oldu. Misal ben artık gazetelerin sitelerinde gezinmektense bir çok köşe yazarını twitterda takip edip,haber sitesini takip edip günceli yakalamayı tercih ediyorum. Bu yeni birşey mi lan pezevenk diyenlere de evet haklısınız ama kaleme almak istedim iki dakika sabır diyorum.

Twitter olayı artık fotoğraf programları ile iyice aşmaya başladı ki ; yediğin yemeğin içindeki kılı görecek duruma geldik hacı. Bu platformda anlık paylaşmalar iyice ufka doğru çıkmaya başladığından da böyle bir anda aklına gelip yazdığın şey beğeni ve yönlendirmelerle sayısını bilemediğin insanlara kadar ulaşmak imkanı oluyor.
Sonra adını san…

bi şarkıdan öte

Resim
yıllar yıllar önce park orman denilen o güzide yerde konserler üst üste verilirdi. Bir gün o lisede ufaktan duyduğum ama böyle uzun uzadıya sindire sindire dinleyemediğim bu muhteşem grup park ormana geliyordu. Abilerimizden biri bileti almış beni konsere götürüyordu. Kimilerinin hayatının en güzel günü idi, kimileri yanına çocuk getirmişti kesmek için sırf bu an yüzünden. Benim ise o kıt müzik bilgim ile en cahil halim ile o günden aklımda kalan bu şarkının performansı idi. Herşeyi kenara bırakayım yazım yayınlama anlamında sessiz kaldığım şu günlerde benim için bir şarkıdan öte olan şaheseri en canlı hali ile buraya özür manasında koyuyorum. Bu şarkıyı dinledikten sonra muhtemelen özrüm kabul edilecektir. Massive attack sen insanı cümlesiz bırakan tarifi için bir bonga ihtiyaç duyduğu başımıza gelen en güzel şeylerden birisisin. Resitale gelin efendiler akşam akşam ;

Adres Soran Adam

Resim
Böyle Leyla ile Mecnun keyfine vardığım sıralarda Çalgı Çengi ekibi yeni yaptığı bir projeyi Kanal D'de Ara Güler'li falan bir tanıtımla Üsküdar'a Giderken olarak belirledikleri isimle Eylül ayında Kanal D'de yayınlayacağını duyurmuş idi. Ohaa lan acayip olacak derken sevgili Kanal D yani şu aptal dizi Yalan Dünya'yı her gün orada burada övmekten bir hal olan karakterlerini pohpohlayıp duran Kanal D ; Üsküdar'a Giderken'e yaptığı muamele gecenin bir vakti yayınlamak ve 13 bölüm sonunda diziyi yayından kaldırmak oldu. Bu saçma haberden sonra ulan dedik yazık oldu bu diziye. Özellikle Murat Cemcir'i dizide görmek ve böyle absürtlüğün dibinde bir rolde adamın tek kişilik şovuna şahit olmak efsane idi ama biz ne dersek diyelim sonuçta diziyi aptal kanal yayından kaldırdı !!! Her neyse dedik L&M ile idare ederken L&M sezon sonunun akabinde neşeli bir haber geldi sloganı ; Modern Muzip Yalanlar şeklinde olan.

İşler Güçler fragmanına ardından ekibine…

feda

Resim
Ön Not: Bu yazı BJK basketbol takımının şampiyonluğunun hemen akabinde sevgili kardeşim Adem Çiftçi için kaleme alınmış fakat daha sonrasında yaşanan sağlıksal problemlerden ötürü taslak formatında bırakılmıştır. Bu yazının geç yayınından dolayı başta Adem olmak üzere okuyan herkesten özür diler ayrıca bu süre zarfında yaşanan transfer ve sponsor hareketlenmelerinden doğan yazılık aktiviteleri de BJK şampiyonluğuna duyduğum saygımdan dolayı pas geçiyorum.





Öncelikle şunu belirteyim ; ben son derece Ergin Ataman antipatisi besleyen (bu yıllar öncesinde Efes Pilsen antrenörü olduğu zamana dayanır) ayrıca basketbolu yaklaşık 17 yıldır izleyen birisi olarak bu sene Euro Challenge maçları hariç Beşiktaş Basketbol takımına herhangi sempatisi veya yakınlığı olmayan bir basketbol orospusu olarak bu yazıyı yazıyorum ;

Aslında şampiyonluğa bakarsanız her spor dalında olduğu gibi hikaye oluşturacak parçaların 1-2 yıl öncesinden oluştuğunu iddia edip , işte buradan bir takım kuruldu ve bugünlere…